עכשיו זה הזמן שלך! יש לך שאלה? אנא מלאו פרטיכם בטופס ונשוב אליכם בהקדם

האם שמת לב שספורטאים נוטים להצליח בחיים גם בתחומים שונים? 

זו לא מקריות שהם מצליחים לא רק בספורט. בכדי להצליח בספורט תחרותי, יש צורך בשגרה מסוימת, שמבטיחה תוצאות. לכן אימוץ הפילוסופיה של האימונים מחוץ לחדר הכושר, תקדם אותך לעבר המטרות שלך.

ביקור בחדר כושר, בחלק שבו מרימים משקולות, הביא אותי להארה, שבחלק זה ישנם אנשים שהם צעירים, גברים ואחרי 3 שניות בדיוק הבנתי את מה שהם הבינו שאני לא שייכת לשם. למרות ההבחנה הנ"ל נשארתי לראות מה קורה שם וכיצד אני יכולה להיעזר בחלק הזה של חדר הכושר.

שימוש במשקולות עוזרים בעיצוב וחיטוב הגוף, וכמובן עוזרים לירידה במשקל. אך המשקולות עזרו לי להבין דבר נוסף וחשוב הרבה יותר, הם לימדו אותי שיעור חיים בכלל ולעסקים בפרט.

להלן המסקנות והתובנות:


התלבש להצלחה 

הספורטאים משקיעים בביגוד ובציוד שמונע מהם פציעות ומשפרים ביצועים. ניתן לראות במבט אחד מי מחויב לספורט ומי לא רק לפי סוג הבגדים שהם לובשים. במידה והם לבושים בגדים גדולים ונעלים לא מתאימות כמו סניקרס סימן שהם לא רציניים.

בעסקים ידיעה ולבוש בהתאם לכללים הנהוגים בתעשייה שלך, מעבירה מסר מידי של מחויבות. כשאתה מחליט להתעלם מה"מדים" אתה מעביר את התחושה לאדם מולך שאינך יודע מה נהוג בתחום, או גרוע מכך כרשלן או מביך.

התלבש בכדי להרשים 

בזמן שרוב האנשים שגופם אינו מחוטב מעדיפים להסתיר את גופם בשימוש בבגדים גדולים או רפויים, אתלטים אמיתיים יבחרו בבגדים המבליטים את מבנה גופם המחוטב ומעוצב, כי כשאתה משקיע כל כך הרבה זמן ומאמץ בעשייה על חיטוב גופך, אתה מעוניין להראות את זה לעולם.

בעסקים, אתה יכול לאפשר לאנשים לדעת מהר מאוד כמה קשה אתה עובד ע"י הבגדים והאביזרים שאתה לובש. בדים יקרים, מוצרי עור וטיפוח, מעבירים מסר שאתה יודע מהי איכות ויכול להרשות לעצמך. בתחומים מסוימים כמו עו"ד, ביטוח, יחסי ציבור ועוד, להתלבש בהתאם להכנסה מסמן מי קהל הלקוחות שאליו אתה מעוניין להגיע.

קבע מטרות ורשום תוצאות

רוב המתעמלים עובדים קשה בכדי להשיג תוצאה ספציפית (הורדת משקל, חיזוק השריר, גמישות) הם מחליטים מהי המטרה ובונים תוכנית שתוביל אותם לשם. רובם מחזיקים מחברת שבה מופיעה המטרה, התוכנית והתוצאות שאליהן הגיעו.

בעסקים הדרך המהירה ביותר והיעילה ביותר להתקדם היא לקבוע מטרות ולפעול, על מנת להשיג אותם. המטרות יכולות להיות שונות לדוגמא חיוב גבוה יותר פר שעת עבודה, להתקדם במשרד, להגדיל כמות מכירות או מטרות אחרות. קביעת המטרה ובניית תכנית פעולה תאפשר את השגתה בדרך הקצרה ביותר.

מסתבר שאנשים מתכננים יותר זמן את החופשה השנתית שלהם, מאשר את הקריירה שלהם. כשאתה מתכנן את הקריירה/חיים שלך בתשומת לב, אתה תוכל להצליח עד כדי היכולת להבטיח הרבה יותר חופשות, כמובן אם אתה רוצה.

עקביות 

 איך ספורטאים גדולים (דויד בקהאם, מייקל פלפס)הגיעו לאן שהגיעו? ע"י אימון של שעות על גבי שעות. איש חכם אחד פעם אמר אתה הופך מקצוען כשעשית את מה שאתה עושה 1000 שעות, ואתה נהיה מאסטר כשעברת את ה5000 שעות, ספורטאים גדולים יודעים זאת.

אתה הופך להיות הכי טוב, כשאתה מקדיש את עצמך ללמידה ועבודה שמשפרת לך את המיומנויות. ההזדמנויות מגיעות כשאתה הופך מומחה (שולט בעניין מבלי להשקיע מאמץ). ישנם הרבה אנשים טובים בכל תחום, אך הטובים ביותר בולטים ומתוגמלים ביותר. ההבדל בין A-list ו C- list  הוא הזמן המוקדש לרכישת מיומנויות ובדרך כלל הרבה יותר כסף שמוכנים לשלם לך בעבורם.

לדעת ששינויים קטנים מאפשרים שינויים גדולים 

כאשר אתה בדרך למצוינות לפעמים שינוי קטן בשגרת היומיום עשויה לאפשר שינוי גדול בתוצאה. דוגמא מחדר הכושר היא הוספה של משקולות יכולה לשנות בצורה דרמטית את היציבה, הכוח והחוזק של השריר לעצבו ועוד. 

בעסקים, במידה ואתה לא מגיע לתוצאות הרצויות, אולי כדי לקחת צעד אחורה ולנסות לשנות גישה. דוגמא יש צורך בקשרים נוספים, ואז לך ושפר את היכולת התקשורתית, יכולת ההקשבה וכד`. אתה תופתע כמה משמעות יש לשינוי קטנטן. לקיחת אחריות ועזרה של מאמן עסקי, יכולה  לפעמים לעשות את ההבדל בין אתלט המגיע למקום השלישי לזה שזוכה במדליית זהב.

בסוף הכול מסתכם במשמעת. כמו אתלט, אתה יכול להשיג מה שאתה רוצה, כאשר אתה קובע מטרות, תכנית פעולה ורישום של התקדמות.

אז צא לדרך YES YOU CAN.

לפרטים נוספים צרו קשר או התקשרו לטלפון 077-2318140