עכשיו זה הזמן שלך! יש לך שאלה? אנא מלאו פרטיכם בטופס ונשוב אליכם בהקדם

למה זה כל כך קשה לאכול נכון בעבודה? כי כשאתה רעב, אתה לא בשליטה.
אוכל או ליתר דיוק המחסור בו, מביא אותך להתחבר לחלק החייתי שבך. כשאנחנו, ההומו-ספניס, מוצאים את עצמנו בסביבה מלאכותית של עבודה, בלחץ ומתח גדולים, מוקפים בפיתויים, בדרמות פסיכו-סוציאליות, בבירוקרטיה משעממת וכמובן במכונות מזון, אנחנו חיות שאוכלות אוכל פחות ופחות איכותי.
כשאתה אוכל מה שזמין כמו מזון מקפטריה, חטיף עשיר בקלוריות ושומן וכו', אתה עלול לפתח בעיות בריאות.
מה ניתן לעשות כדי לשפר את האכילה במהלך היום בעבודה, כשאצל רוב האנשים זה החלק הארי של מה שנכנס לפיהם במשך כל היום? להלן כמה גישות לתזונה טובה יותר, בעולם של אוכל שעלול לגרום למחלות לב ועוגיות שוקולדצ'יפס בגודל של פיצה.
 

הבא את האוכל מהבית

 
הקונצנזוס בקרב אנשי מקצוע הוא, תאכל טוב יותר אם תתכנן מה ייכנס לפיך במהלך היום ותיקח אותו מהבית. אתה חייב להתכונן ולהביא אוכל בריא יותר. בדרך כלל אוכל שמביאים מהבית טוב בהרבה מהאוכל בקפטריה או במכונות המזון.
תיק אוכל הוא קטן ובכל זאת תוספת משמעותית לסביבת העבודה. כ 25% מהאנשים שמביאים צהריים לעצמם מצליחים להתחמק מאכילת עוגות יום הולדת בעבודה.
התכנון אמור להיות לא רק ארוחת צהריים שמכילה חלבון, פחמימה וירקות, אלא תכנון שלוקח בחשבון את כל מהלך היום ודואג לחטיף דל קלוריות ומלא סיבים תזונתיים, פרי, מעדן ועוד.
 

שליטה במנות בכדי לשלוט בקו המותן

 
לא משנה אם זה מנת בשר או חטיף נחמה, יש צורך לשלוט בגודל המנה בסביבת העבודה, על מנת לאכול בריא יותר. החוכמה היא להחליט בבית מה תאכל באיזה הפסקה.
אם אתה חייב "להזריק" שוקולד בשלב מסוים, בחר חטיף מיני. יש לנו נטייה לאכול את כל מה שבעטיפה ללא קשר לגודל, ולכן אריזות מיני לעיתים קרובות יספקו לנו את המתוק.
היה מודע למה בריא
למד את עצמך מה באמת בריא.לעיתים נדמה שחטיפי האנרגיה למיניהם הם מאוד בריאים, הם אולי יותר בריאים מצ'יפס, אך יש בהם הרבה מאוד סוכר ושומן, ולפעמים עדיף לאכול חטיף שוקולד כמו מקופלת קטנה, מאשר חטיף אנרגיה רגיל.
את החטיפים עדיף שתחביא במגירות חשוכות, זה עדיף על השארת הממתק במקום פתוח בו אתה יכול לראותו כל היום. הסבירות שתאכל את החטיף המוחבא יורדת.
 

הרתם למען שינוי בארגון

 
על העובדים לקחת אחריות ולבקש מהמעסיק את שינוי התפריט בקפטריה והקפדה על מזון בריא יותר בשטח הארגון. למשל, בארגון כמו בי"ח בו ישנן מכונות שתייה ומזון רבות המכניסות כסף רב לבי"ח. לכן יש צורך באיזון בין ההכנסות לבין הבריאות. לצערנו ג'אנק פוד מוכר יותר ורווחי יותר מאוכל בריא.
נשים צריכות להישמר יותר
נשים צריכות לתת דעתן ללב. המדיה מפרסמת הרבה אירועי לב של גברים, אך נשים לוקות במחלות לב לא פחות מגברים. נשים יותר לחוצות מגברים בדרך-כלל ולכן נוטות יותר מהם לנשנש במשרד אוכל פחות בריא. ולזה כמובן נוסיף אכילה רגשית. לכן נשים, יקרות, הקפידו לשמור על תזונה נכונה וטובה לבריאותכן.
 
 נכון שהסטטיסטיקה אומרת שאנחנו חיות יותר, אז אין צורך להוכיח לה שלא.