עכשיו זה הזמן שלך! יש לך שאלה? אנא מלאו פרטיכם בטופס ונשוב אליכם בהקדם

שנה כיוון

4 טיפים שיעבירו את האנרגיה השליליות

אנחנו מתחילים להריח את סוף המשבר, בקרוב נחזור לעבודה, לעיסוקים שלנו, איך זה יראה? האם זה יחזור לקדמותו או ילבש צורה חדשה?

רגע לפני שאנחנו חוזרים באמת לשגרה,

אני כותבת לכם את המאמר שעשוי לעזור בשיפור מצב הרוח הכללי או שינוי לאנרגיה יותר חיובית.

לכולנו יש ימים שבהם החיים נראים כתסכול מתמשך, כאילו אנחנו אחוזים באיזה הילה שלילית כזו, שאפילו משימות פשוטות ביותר הופכות קשות ומעיקות.

אני בטוחה שאתם מבינים למה אני מתכוונת.

אתם מאחרים לפגישה, כאשר מתקשרים מבית-הספר להגיד שהילד חולה.

אתם לוקחים את תיק המסמכים שלכם בדרך החוצה למכונית, תוך כדי ריצה לרכב אתם מנסים להוציא את המפתח וכל המסמכים מתפזרים ליד הרכב (כמובן שאת המפתח אתם לא מוצאים ונאלצים להוציא את כל התיק החוצה בשבילו).

לבסוף, בדרך לאסוף את הילד, עוצר אתכם שוטר על מהירות ורק אז אתם שמים לב שהארנק נשאר על השולחן במשרד. בשלב הזה אתם מרגישים שאתם לא יכולים לעשות שום דבר נכון. לפעמים השרשרת מתחילה במשהו קטן כמו שיחת טלפון לא נעימה שלוחצת על הכפתור שלכם או מייל שגורם לכם להתעצבן, ואז ברגע אחד הכל משתנה. למזלכם יש דברים, שניתן לעשות, על מנת לשנות את האנרגיה השלילית הזו.

כשאתם מרגישים שיצאתם מהמסלול (משליטה) נסו את אחד מהדברים הללו ובדקו מה קורה:

  1. שנו אווירה: עשו משהו שישנה את האנרגיות שלכם. למשל: מקלחת, החליפו בגדים, נקו את המשרד, תשאבו את השטיחים בבית, פיתחו חלונות, החליפו מצעים. כשאתם עושים זאת, דמיינו שאתם משחררים את החסימה האנרגטית, ומחליפים אותה בחדשה.
  2. נועו: אחת הדרכים המהירות ביותר לשנות את מצב הרוח הוא להזיז את הגוף. כגון, כשאתם מרגישים עומס רגשי, התגברו על הצורך לעשות יותר. למשל משהו לא הולך בעבודה אז מנסים שוב ושוב. במקום זאת קחו הפסקה וצאו לטייל ברגל, עשו טיול אופניים. התרגול הגופני משפר לכם את יכולת ההתמקדות ואחרי זמן מה אתם ניגשים לאתגר בבהירות רבה יותר לגביו ובקלות יחסית.
  3. שנו את חשיבתכם: אם זה נכון שמחשבות יוצרות מציאות, אז אתם מעוניינים לשנות את מחשבותיכם השליליות במהירות האפשרית לחיוביות. שירו שיר ילדות אהוב וקליט כזה שנדבק ולא עוזב כמו "השפן הקטן שכח… " או קראו ספר שמעורר בכם השראה. יש אנשים שנמנום או מנוחה קלה יכולה להחזיר אותם למסלול, כי לפעמים עוזר ל"כבות" את המוח לזמן מה. יש מצב שאתם קמים רעננים וממוקדים.
  4. שימו מוזיקה שמחה: מוזיקה משפיעה מהר מאוד על מצב הרוח. שימו מוזיקה שאתם אוהבים והחלו לרקוד לצליליה.

במהלך השבוע הקרוב בדוק מתי אתם נתקלים במעגל השליליות והשתמשו באחת מהדרכים בכדי לעצור את השרשרת. כל פעם נסו טכניקה אחרת.

הניסיון מוכיח שכדאי לנסות. מה יקרה?  מקסימום יצליח לכם.